En webshop på bare 2 dage? Ja, den er god nok. Folkene bag gummihat, klarede denne opgave på intet mindre end blot 48 timer. Som et brand der sælger varer der er så populære, som kondomer er, er det vigtigt at være konkurrencedygtige ude blandt forbrugerne på forbrugsmarkedet. Gummihat.dk der blev lanceret i september 2007, havde allerede en online webshop i oktober 2007, hvor de fragtede varer til Danmark, Færøerne og Grønland, og har gjort det lige siden. Efter brandet er kommet op at stå, har det været på alles læber og har kunne kreere en troværdig hjemmeside der har sat sine kunder i fokus. De har sat forbrugerne først, og vidst hvilken slags brand de ønsker at være i forhold til deres kunder.

I dette tilfælde, ved at være et brand som står ved deres kunders side, og lader dem forholde sig fortroligt med deres køb. På den måde har Gummi.dk kunnet udvikle en hjemmeside på kun 2 dage ved at have en målsætning med et brand, som allerede var blevet bemærket. De har også bevist at de rækker ud til alle slags målgrupper. Selv siger de at de er glade for at kunne give deres kunder en god oplevelse, hvilket er endnu et essentielt kendetegn for brandet.

Naturligvis handler det ikke kun om at have styr på målsætning, målgruppe og branding af ens varemærke, men i høj grad også om de tekniske evner ift. at sætte en webshop op. Der skal udvikles hjemmeside, oprettes produkter og søgemaskineoptimeres for at skabe trafik. Men ”alle” kan lave en webshop på kort tid, men uden den indsigt i målgruppen, hvor man skal ramme den og med hvilke produkter, så kan de færreste gøre det på bare 2 dage, som Gummihat gjorde – uanset om du har gode webudviklere på sagen eller ej.

Fremtiden på sigt

Det er nemlig vigtigt at et brand tænker frem i tiden, og anskuer fremtidens forbehold, så de kan udvikle sig i takt med det. Gummihat.dk lancerede allerede en webshop tilbage i 2007, før en tid hvor online køb var så populære som de er i dag. Særligt for Gummihat.dk er faktum, at de har tænkt fremadrettet og har udviklet sig efter de levemåder og livsstile vi har i dag. Deres udvalg bliver konstant udvidet, og konceptet udvikler sig i takt med tidens ånd.

På hjemmesiden står der tydeligt at de kun sælger nye og CE-godkendte kondomer, hvilket ikke alene bevidner at brandet er moderne, men også tilrettelægger sig efter de nyeste og bedste produkter. De sikrer konstant at deres kunder er i god behold, og det gør også deres brand til en trofast og troværdig udbyder. De har derudover gode tilhørende informationer omkring hvert enkelt produkt, der også gør deres hjemmeside spænende og informativ. Ingen af deres kunder er tvivl om hvad de lægger penge i, og kan gøre det med god samvittighed. Dette er et brand for alle generationer i Danmark, og du vil altid være i trygge hænder hos Gummihat.dk.